צרו קשר עכשיו בטלפון: 073-741-0826 או 08-6194166
תפריט

בניית בית עץ על פי צרכים

בניית בית עץ היא מלאכת יצירה, תעסוקה ואומנות של ממש. בניית בית עץ אינה שונה מבעבר, אולם כיום ניתן למצוא וליצור בית באיכויות של עץ מבעבר הן מבחינת צבע העץ והן מבחינת איכות העץ שאינו נלקח סתם כך מהרחוב למלאכת הבנייה אלא במקום מסודר המתמחה בעצים על סוגיו השונים.

בע.ב מסחר בעץ יספקו לכם את החומר גלם האיכותי ביותר וייעצו לכם בצורה מקצועית עם ליווי אישי ומספק לכל הדעות.

בניית בית עץ על עץ דורשת תיכנון נכון וקפדני, ישנם נושאים רבים שיש לחשוב עליהם בטרם מתחילים לבנות. אחד הנושאים החשובים ביותר היא בטיחות. זה לא משנה אם בית העץ מיועד למבוגרים או לילדים, העובדה שכל מבנה בנוי בצורה גרועה ולא יציבה עלולה להביא להתמוטטות בכל עת. להלן שיקולים אחרים שיש לחשוב עליהם בטרם תתחילו בבנית בית מעץ:

* גודלו של הבית.

* האם תרצו שיהיה רחבת משחקים לילדים?

* האם לבית עץ יהיה סוג של סלון לאירוח?

* האם לבית עץ יש מבנה יחיד?

* שיקלו האם תירצו שבית עץ שלכם יהיה גלוי?

* אם המטרה לבנות בית עץ לציפורים או חיות מתצפתות, יש לשקול את זוויות הגישה לבית.

* חישבו על גובה בית העץ מעל פני הקרקע, האם יהיה נמוך או גבוה עד מאוד?

* רוב הסיכויים שהבית עץ ישמש בעיקר בעונת הקיץ.. אם כן שיקלו את כיווני השמש הרצויים לכם בזמנים שונים של היום.

בית עץ על העץ הוא אחד הנפוצים ביותר. עץ יכול להיות יציב וקל משקל אם ייבחר בקפידה. יש להתחיל את כל תהליך בניית הבית על ידי בחירה נבונה של העץ החזק ביותר עם כמה ענפים חסונים ומקבילים. שאלו מומחה בתחום כדי לברר את התאמתו של משק העצים לסוג הבניה אותה אתם מתעדים. שיכרו קבלן מומחה אם אינכם יודעים כלל איך לעשות זאת נכון. אך בהנחה שיש לכם את הכלים הנכונים בצעו את הפעולות הבאות:

1. לבנות פלטפורמה: פלטפורמה / בסיס בהחלט צריכה להיות חזקה. בנייה כזו עוזרת לסיים את שאר המבנה ביתר קלות. מסמר שני לוחות או יותר של עץ על פני שני ענפים / לוחות באופן חזק והדוק וודאו שהפלטפורמה היא ברמה, איכותית וחזקה שלא תוכל להתנדנד.

2. ריצוף: בעיקר בקומת הבסיס יש לבנות מדיקט משום שהוא קל משקל וחזק ביותר ויכול להווה בסיס חזק ומוצק. אם הנכם חושבים שהדבר קשה להרכבה אל תעשו זאת. פשוט קחו את הזמן ונסו לעשות את מלאכת ההרכבה עוד כאשר החלקים על הריצפה ומישכו אותו במעלה העץ כדי לצרף אותו למקומו. תוכלו למצוא רעיון זה שימושי בעת בניית בית עץ גדול. אם מדובר בבית זעיר הרכיבו את הריצוף על הריצפה.

3. הגג: חייבים תמיד לחשוב על אמצעי הזהירות והבטיחות. הגג יכול להיות עשוי מחומרים קלים מאוד. תפקידו העיקרי הוא למנוע דליפת מי גשמים. יש אנשים שמעדיפים גג קש, חישבו על המשקל על הגג ברצינות יש לכם יותר מאפשרות אחת לבחירה.

4. חלונות ודלתות זכוכית: חלונות פרספקס בדרך כלל משמשות לחלונות בית, הסיבה לכך היא כדי למנוע שבר פתאומי ומשותף עם חלונות זכוכית רגילות. יש אנשים שפשוט לא ישקיעו הרבה ויתקינו חלונות פשוטים. כאשר אתם רוצים לבלות את הלילה בבית העץ שלכם יהיה עליכם לשקול להתקין חלונות ודלתות טובים ואיכותיים.

5. כניסה: איך אתם מטפסים על העץ בדרך לבית העץ שלכם? יש לכם מגוון אפשרויות כמו סולם חבלים או לצרף סולם עץ או מתכת חזק לגזע העץ כך שיהיה באופן קבוע במקום בו צריכים לטפס בדרך לכניסה לבית העץ. יש מומחים שימליצו לכם אף לרפד את הסולם והכניסה בכדי למזער ואף למנוע מכות מיותרות.