צרו קשר עכשיו בטלפון: 073-741-0826 או 08-6194166
תפריט

מבנה מעץ

טרנדיים חדשניים למבנים מעץ

אין ספק כי תחום בניית עץ התפתח באופן ניכר בישראל של שנות ה-2000. אנו בחברת ע.ב מסחר בעץ מסייעים במהלך כל תהליך התקנה ובניית מבנה מעץ.

תחום הבניה בעץ מתפתח כל הזמן וכיום בעזרת ההתפתחות הטכנולוגית ניתן ליצור פריטי עץ מרהיבים לגן הבית. אנו בע.ב מסחר בעץ מתמחים במתן מגוון פתרונות בניית מבנה מעץ ללקוחותינו בצורה מקצועית על פי צרכי בניה ייחודים משתנים. מבנה מעץ טומן בחובו אינספור יתרונות מהותיים מול בנית בטון סטנדרטית.

מבנה מעץ הינו מבודד ואטום מפני רטיבות וגשם ועל כן איננו נוטה לסבול מנזקי לחות ורטיבות בקירותיו. מבנה מעץ מעניק בידוד תרמי מוחלט, דבר אשר אפשר צריכת אנרגיה מועטה בעת הסקת  חלל הבית. למרות שעץ ידוע כחומר דליק ואידיאלי לבערה, מבנה מעץ הוא למעשה בעל חשש נמוך במיוחד לשריפה מאחר ואין מדובר בעץ דליק סטנדרטי. מבנה מעץ איננו בהכרח מקובע, גם כשמדובר בתכנון מוקפד כל כך עץ עוד עלול להפתיע אתכם במידת הגמישות שהוא מציע גם לאחר בניית הבית והרצון להרחיב או לשפץ. יחסית לבניה קונבנציונלית בניית מבנה מעץ איננה יקרה כל כך.

כיום יותר ויותר סוגי מבנה מעץ שונים קמים בישראל בידי בעל מקצוע המתמחים בבנייה מסוג זו. מגורים בבית או מבנה מעץ מעניקים אווירת רוגע ושלווה המקנה לחיי היום היום נפוח של צימר כל השנה. בניית בתי עץ כיום במדינת ישראל מתבצעת ללא תווי תקן, אך כל קבלן נדרש להחתים מהנדס על תוכניות הבנייה. מהסיבה הזו, כאשר אתם מחפשים איש מקצוע עבור בניית בתי עץ, חשוב לבצע בחירה מושכלת, המבוססת על ידע מקצועי ועל הבנה אמיתית בתחום בתי עץ, כמו גם על ניסיון.

אנחנו בע.ב מסחר בעץ מתהדרים בשנים רבות של נסיון מוכח בתכנון, הקמה ועיצוב בתים מעץ. מעוניינים גם אתם בהקמת מבנה מעץ מהודר למגורים או עבודה? מעוניינים ברמת חיים גבוהה יותר המקנה חום ואינטמיות משפחתית לבית המגורים שלכם? הזמינו אותנו עוד היום לפגישת ייעוץ ללא התחייבות והבטיחו לעצמכם מבנה מעץ כפרי במראה נוסטלגי בלתי נשכח